Saturday, June 20, 2009

Ada Aku

Blog ni aku create bile aku nampak satu blog yang sangat sadis dan tragis..haha..i mean satu blog yang da sentuh perasaan aku..sorang budak cantik sangat..hilang arah hidup die..die sangat terpukul dengan jalan hidup die yang berat..dan yang paling aku ingat ape yang die tulis kat situ..NO ONE CARE..dalam hati aku terase something..i do care dik.. than aku create blog ni untuk korang..
aku sedie dengar dan bagi pendapat untuk korang..tak kire sape pon korang..aku kat sini..every one need someone to hear them...luah kan will make everything better kan...sometime kite rase kite takde sape2..dan mungkin yang paling sedih bile ade diantare kite pilih untuk akhiri hidup sendiri..sedih kan..kite satu bangse..agame..sedih bile denga saudare kite sendiri pilih jalan ni..jangan pilih jalan hitam..jdi bile teknologi dah canggih..aku relakan diri aku kat sini..bagi aku ape yang aku buat kerana Allah..semoga bila aku mati ade jase yang aku tinggalkan di sini...aku bukan orang alim..aku biase..macam korang..aku suke dengan hidup remaje aku..aku lalui pahit manis,jadi aku rase aku mamapu untuk cube terbaik untuk jadi yang terbaik dan bagi yang tebaik untuk korang supaye dapat buat pilihan terbaik..sebab aku remaje macam korang..aku yakin aku boleh..dan MALAYSIA BOLEH...

2 comments:

  1. thanx sandra..nice to know someone like you...

    ReplyDelete
  2. kalo idup kita owez to care about people around us, do u remind urself, if they do the same thing to us??
    sometimes kita kena dahulukan hidup kita dan pandang kehadapan dari kita pandang kiri dan kanan..

    kawan mmg penting, orang sekeliling mmg sgt penting..
    tp kewajipan jaga diri lagi penting dari segala2nya...
    sori if what im blurted out sakitkan ati..
    saja bagi pendapat..

    -joop_travis-

    ReplyDelete